Aanmelding

 

STAP 1: AANMELDINGSFORMULIER INVULLEN OF BELLEN 

Voor aanmeldingen van gezinnen en jongeren gelieve dit aanmeldingsformulier (link opent in nieuw tabblad) te downloaden en zorgvuldig in te vullen (hulpvraag beschrijven, rijksregisternummer cliënt(en) bijvoegen, adres -en contactgegevens, etc.). Het ingevulde formulier stuurt u door naar het algemeen e-mailadres contact@sonja-erteejee.be. U kan een aanmelding ook telefonisch doen door te bellen tijdens onze permanentieuren (zie contactpagina).

STAP 2:  U ONTVANGT EEN DOSSIERNUMMER

Wanneer uw aanmelding verwerkt wordt zal u een mail ontvangen met het toegewezen dossiernummer. Deze moet goed bijgehouden worden voor verdere communicatie. U krijgt zo een dossiernummer ook wanneer u een telefonische aanmelding doet.

STAP 3:  DE CASEMANAGERS VERWERKEN UW AANMELDING EN NEMEN MET U CONTACT OP

Alle aanmeldingen worden binnen de 30 dagen besproken, wanneer deze besproken wordt zal een casemanager het dossier verder opvolgen en contact opnemen met de aanmelder, gezin en/of jongere.

De casemanager zal uitklaren of een aanmelding opgevolgd wordt door team SONJA (eerstelijnspsycholoog, gezinscoach, vrijwilligerscoach,…) of er gezocht wordt naar de juiste hulp binnen het samenwerkingsverband.  De casemanagers vormen het aanmeldingsteam, het is dus niet mogelijk om rechtsreeks een aanmelding te doen voor een gezinscoach, eerstelijnspsycholoog, vrijwilligerscoach, of netwerkersaanvraag!

Tijdens de permanentie uren kan u telefonisch contact opnemen voor vragen of advies. Ook via onze contactmailbox zijn wij bereikbaar.

Meer informatie over onze permanentie uren kan je vinden op de contactpagina.